Zorg voor Morgen

Fundis

Het grote verhaal
Jarenlange bezuinigingen, structurele onderbezetting en continue tijdsdruk
maken ‘werken in de zorg’ er niet leuker op. Het verzuim en verloop is
structureel hoog en steeds minder jongeren kiezen voor een carrière in de
zorg. Met contentcampagne ‘Zorg voor Morgen’ probeerde Fundis het
sentiment van haar 5000 medewerkers positief te beïnvloeden en hen voor
de organisatie en de zorg te behouden.


Content campagne
‘Zorg voor Morgen’ was een 4 jaar lopende campagne die we ontwikkelden
vanuit IDTV+. Het bestond uit een veelheid van elkaar aanvullende
middelen zoals een digitaal platform, een magazine en een videoformat
met Eric Corton en een Zorg voor Morgen-festival waar 2000
zorgmedewerkers werden geïnspireerd over de toekomst van de zorg. De
campagne zorgde voor een significante groei van de NPS score en een
stijging van 15% van medewerkers die denken dat ze over 2 jaar nog
steeds voor Fundis zullen werken.

0
Feed

Schrijf een reactie