Typ hier tekst

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas et ex venenatis, sagittis risus ut, dapibus enim. Nullam et fringilla lacus. Donec vitae dignissim nunc, sed consectetur nisi. Proin auctor lorem non pulvinar consequat. Vivamus feugiat metus nec tellus pulvinar tincidunt. Mauris luctus maximus convallis. Donec tincidunt nec ligula sit amet cursus. Aliquam sed risus enim. Etiam eget iaculis diam. Morbi pharetra lacinia dolor eget gravida. Aenean euismod placerat felis, vel aliquam mi pharetra sed. In hac habitasse platea dictumst.

  • 02/12/2025 0 Opmerkingen
    Met Naald & Daad

    Terre des Hommes


    Het grote verhaal
    Terre des Hommes zet zich in tegen kinderuitbuiting. Overal ter wereld. In Nederland
    heeft Terre des Hommes een serie winkels waar kwalitatieve tweedehandskleding
    wordt verkocht. Deze winkels worden volledig door vrijwilligers gerund en de
    opbrengst gaat volledig naar de strijd tegen kinderuitbuiting.


    Creatie uniek merkverhaal
    Terre des Hommes wilde in de eindejaarscampagne naast fondsen werven, de winkels en de vrijwillgers
    extra onder de aandacht brengen. In de campagne Met Naald & Daad ging Nederlands bekendste couturier,
    Addie van den Krommenakker, bij verschillende winkels langs om mooie tweedehands kleding en stoffen uit
    te zoeken. Daarvan ontwierp vervolgens een uniek haute couture feestdagen-collectie

    Lees meer
  • 02/12/2025 0 Opmerkingen
    Zorg voor Morgen

    Fundis

    Het grote verhaal
    Jarenlange bezuinigingen, structurele onderbezetting en continue tijdsdruk
    maken ‘werken in de zorg’ er niet leuker op. Het verzuim en verloop is
    structureel hoog en steeds minder jongeren kiezen voor een carrière in de
    zorg. Met contentcampagne ‘Zorg voor Morgen’ probeerde Fundis het
    sentiment van haar 5000 medewerkers positief te beïnvloeden en hen voor
    de organisatie en de zorg te behouden.


    Content campagne
    ‘Zorg voor Morgen’ was een 4 jaar lopende campagne die we ontwikkelden
    vanuit IDTV+. Het bestond uit een veelheid van elkaar aanvullende
    middelen zoals een digitaal platform, een magazine en een videoformat
    met Eric Corton en een Zorg voor Morgen-festival waar 2000
    zorgmedewerkers werden geïnspireerd over de toekomst van de zorg. De
    campagne zorgde voor een significante groei van de NPS score en een
    stijging van 15% van medewerkers die denken dat ze over 2 jaar nog
    steeds voor Fundis zullen werken.

    Lees meer
  • 02/12/2025 0 Opmerkingen
    24hrs to grow

    KPMG

    Het grote verhaal
    Wat ooit bedoeld was als instrument voor de RvB om het nieuwe
    business plan te delen het leiderschap, is uitgegroeid tot een
    volwaardig leadership retreat.


    24hrs to grow
    Tijdens ‘24 hrs to grow’ komen partners en directors vierentwintig
    uur samen. Om elkaar te ontmoeten. Geinspireerd te raken. Van
    gedachten te wisselen. Met elkaar te groeien. Samen de lijnen
    voor het nieuwe jaar uit te zetten en dit vervolgens de organisatie
    in te brengen.


    In nauwe co-creatie met een team van KPMG en de RvB is de inhoud van de retreat
    ontwikkeld. Sprekers werden gecontracteerd. Unieke content gemaakt. Inhoudelijke
    formats ontwikkeld, zoals een talkshow met de RvB. En een toolkit om na de retreat de
    inhoud van het event dieper de organisatie in te dragen. Samen met bureau ICP wordt
    het geheel geproduceerd en gerealiseerd.

    Lees meer
  • 02/12/2025 0 Opmerkingen
    Museum Murals

    Mauritshuis

    Het grote verhaal
    Het Mauritshuis is initiatiefnemer van een nieuw fenomeen:
    Museum Murals. Met dit initiatief wil het Mauritshuis de
    kunst uit de musea naar de straat brengen. Letterlijk. Mural
    artists worden gevraagd op een lokale muur een
    interpretatie te maken van een bestaand kunstwerk uit een
    museum. Museum Murals ging van start in 20 steden met
    medewerking van 20 kunstenaar en 20 musea.


    Introductiecampagne
    Vanuit bureau ICP ontwikkelden we een campagne om
    Museum Murals op de kaart te zetten bij jongvolwassenen
    die niet snel bij een museum naar binnen zullen lopen.
    Deze groep is digitaal en met name via social goed
    bereikbaar. In samenwerking met presentatrice Nellie
    Benner werd een kunstquiz ontwikkeld die primair via
    Instagram de doelgroep goed wist te bereiken.

    Lees meer
  • 02/12/2025 0 Opmerkingen
    Vers zit in onze natuur

    Van Gelder Groente & Fruit

    Het grote verhaal
    Vijftig jaar geleden stonden de broers Van Gelder nog samen in de groentewinkel van hun ouders.
    Vandaag de dag staan ze aan het hoofd van Nederlands grootste leverancier van groente & fruit
    voor de horeca met een omzet van meer dan 100 mln: Van Gelder Groente & Fruit.


    Brand Story ontwikkeling
    Op basis van de Story Gem hebben we voor Van Gelder een de brand identity opnieuw
    gedefinieerd en dit doorvertaald naar een herpositionering. Op basis van een serie interviews
    hebben zijn alle belangrijke verhalen uit de organisatie en belangrijke klanten in kaart gebracht.
    Door uit te zoomen op deze verhalen kreeg de brand identity vorm.


    De Story Gem is vervolgens ingezet als marketing tool door de verschillende verhalen te koppelen
    aan doelgroepen. En media om deze doelgroepen te bereiken. Zo is authentieke Storytelling aan
    de basis komen te staan van het marketingbeleid van Van Gelder Groent & Fruit.

    Lees meer
  • 01/12/2025 0 Opmerkingen
    De beste Klusser van NL

    Hornbach

    Het grote verhaal
    Hornbach is de nr1 projectbouwmarkt van Nederland. Een schilderij
    ophangen is geen project. Maar 30 meter schutting plaatsen, een jacuzzi
    inbouwen of je huis uitbreiden met een aanbouw … dat zijn projecten voor
    echte klussers. En echte klusser vinden alles wat ze nodig hebben bij
    Hornbach.


    Branded content op TV
    Om deze positionering kracht bij te zetten ontwikkelden we ‘De Beste Klusser
    van NL’. Een competitie die ooit begon als online format, maar uitgroeide tot
    een volwassen tv-format dat werd uitgezonden op Veronica en RTL. Samen
    met Bureau ICP ontwikkelden en produceerden we de Beste Klusser en de
    totale branding campagne er omheen.

    Lees meer